MENU
Cart

There is no item in your cart

Sqarues

Faleminderit që zgjodhët Central Pharma për nevojat tuaja farmaceutike

Politika për Rikthimin e Produkteve

Ne Italpharma.al, synojmë të sigurojmë kënaqësinë tuaj me çdo blerje. Nëse nuk jeni tërësisht të kënaqur me blerjen tuaj, jemi këtu për t’ju ndihmuar.

1. Produkte të Defektuara ose të Dëmtuara: Nëse merrni një produkt të defektuar ose të dëmtuar, ju lutemi na kontaktoni menjëherë pas marrjes së tij. Do të punojmë me ju për të siguruar një produkt zëvendësues ose për të lëshuar një rimbursim, në varësi të preferencave tuaja.

2. Marrje e Gabuar e Produktit: Në rast se merrni produktin e gabuar, ju lutemi na njoftoni brenda  7 ditëve nga marrja e porosisë tuaj. Do të organizojmë dërgimin e produktit të saktë për ju menjëherë, ose nëse preferoni, mund të lëshojmë një rimbursim.

3. Produkte të Pa Përdorura/Të Pa Hapur: Nëse keni blerë një produkt që mbetet të pa përdorur dhe të pa hapur, mund ta kthejë tek ne brenda 30 ditëve nga blerja për një rimbursim të plotë. Ju lutemi vini re se mund të aplikohen kostot e transportit për kthimin, nëse kthimi nuk është për shkak të një gabimi nga ana jonë.

4. Rikthime për Arsye Personale: Ne e kuptojmë se në disa raste mund të dëshironi të ktheni një produkt për arsye të pa lidhura me cilësinë e tij. Në këto raste, mund ta ktheni produktin tek ne brenda 14 ditëve nga blerja për një rimbursim. Ju lutemi vini re se produkti duhet të jetë në gjendjen dhe paketimin e tij origjinal, dhe kostot e transportit për kthimin do të jenë përgjegjësi e klientit.

5. Anulimi Para Dërgimit: Nëse dëshironi të anuloni porosinë tuaj para se të jetë dërguar, ju lutemi na kontaktoni sa më parë të jetë e mundur. Nëse porosia ende nuk është procesuar për dërgesë, do të anulojmë porosinë dhe do të lëshojmë një rimbursim të plotë.

Kontakto: Nëse keni ndonjë pyetje ose shqetësim në lidhje me politikën tonë për rikthimin e produkteve, mos hezitoni të kontaktoni ekipin tonë të shërbimit të klientit në këtë link.